Llorenç Soler. Cuestionando o progreso. Domingo 29, 12.00h

monteDúas olladas de Llorenç Soler para compoñer un díptico que cuestiona a noción convencional de progreso. Prácticas colectivas e defensa do territorio fronte a unha idea do progreso baseada na velocidade e o individualismo. Retratos das loitas veciñais contra a construción da Autopista do Atlántico e pola recuperación dos montes veciñais en man común. Co consenso da Transición esnaquizado a recuperación destas pezas revela un pliegue na historia e que quizais estamos máis cerca do 77 do que estabamos hai dez anos.

Dixo Llorenç Soler: “Así que en el verano del 77 me encuentro en Pontevedra rodando un documental de contrainformación dedicado a una de las luchas populares que en aquellos momentos era más virulenta: la lucha contra la construcción de la Autopista del Atlántico. Con ayuda de la Coordinadora de afectados realizo Autopista, unha navallada á nosa terra, que en seguida se convierte en un arma. Los afectados montan sesiones a lo largo y ancho de la nación gallega. De nuevo el cine de combate adquiere su pleno sentido, con fuerza y presencia en la lucha.”

Sobre o monte é noso:”En principio, tal como hiciera con Autopista, yo producía el film, pero, en este caso, la Coordinadora se comprometía a asumir el coste económico a base de ir consiguiendo ayudas voluntarias en todas las sesiones. El film se finació en su casi totalidad de esta manera. El concepto de cine al servicio de las luchas populares calará en la gente. La experiencia de un cine financiado por las clases populares fue insólita, ejemplar. E irrepetible. ”
Llorenç Soler: Galicia y yo

Proxección:

Autopista, navallada na nosa terra de Llorenç Soler(28’)

O monte é nosso de Llorenç Soler (30’)

Estas entrada foi publicada en Uncategorized coas etiquetas . Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s